Dag 8 - Reisverslag uit Netanya, Israel van Harry Huntink - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Netanya, Israel van Harry Huntink - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Harry Huntink

Blijf op de hoogte en volg Harry

25 September 2008 | Israel, Netanya

Zo, op dit late uur nog snel even een berichteje plaatsen voor we morgen doorreizen naar Tiberias.
Hier is het gratis....en os nederlanders kennende..........

Om 09.00u vertrekken we via Tel Aviv (lenteheuvel) naar een van de oudste steden van Israel n.l. Jaffa.
Deze stad is ong. 5000 jr oud terwijl Tel Aaviv slechts 100 jr. oud is. Een mooie stad met oude imposante gebouwen, steegjes en trapjes. Via het huis van Petrus de leerlooier gaan we koffiedrinken op het oude stadsplein om dan via de kerk van Petrus naar de bus te gaan. Een sighttour door Tel Aviv brengt ons bij het monument ter nagedachtenis aan Yitzhak Rabin die daar is vermoord. Een stil moment langs een zeer drukke boulevard. Een lunch nog in de buurt van Netanya en we zijn om 14.30 weer terug bij het hotel en verder vrij. Nog even bijtanken voor de komende dagen om na het diner met vis en friet nog even gezellig na te keuvelen en Harrie Smit weer bijna de oude blijkt te zijn na de vloek van de Faraogaan we niet te laat naar bed want morgen is het weer vroeg op(06.30u)
De rust
Harry

• 25 September 2008 - 20:53

Monique Bos:

Even een berichtje uit Holland.Als jullie het nog niet weten kan ik jullie vertellen dat Joke maandag geopereerd wordt.Nog veel plezier en groetjes en kusjes voor mijn vader Wim.
    Doei Monique.