Dag 13 - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Harry Huntink

Blijf op de hoogte en volg Harry

01 Oktober 2008 | Nederland, Doetinchem

Het afscheid
Nu we naar huis gaan is iedereen vandaag ruim op tijd bij de bus om de koffer aan te wijzen zodat Mottie ze in de bus kan laden en kunnen we na het koppen tellen de terugreis beginnen. We rijden naar Tel Aviv en hebben een lunchstop bij het ons bekende restaurant Scotshman dicht bij het strand in Netanya en eten ons broodje met kaas of omelet gevuld met rauwkost en de bekende friet. Dan verder voor de laatste kilometers naar het vliegveld waar we afscheid nemen van onze uitstekende chauffeur die ons haarscherp langs alle hobbels en auto's reed en van onze gids Jozef die ons er nog even op attent maakt dat als we terug zijn in Nederland we toch wel reclame moeten maken voor dit land. Na de nodige vragen van de veiligheidsbeambtes (leerlingen denk ik gezien de leeftijd) en de vele koffers die geopend moeten worden krijgen we dan eindelijk de stickers op de koffers en kunnen we inchecken en door de douane. We komen in de prachtige terminal van het vliegveld met de waterval vanuit het plafond. Ook hier weer winkeltjes waar Vic zijn laatste shekels op zal maken. Hij heeft alleen niet door dat de prijzen in dollars staan en niet zoals hij denkt in shekels.....dus laden maar. Hij krijgt zelfs bij 4 plakken chocolade nog 1 cadeau. Als het op betalen aankomt wordt de stapel al snel kleiner en blijft er niet veel over. "Heb ik er toch nog 1 voor degene die me vanavond ophaalt". De keien voor Harrie Smits worden door Harries keientransport (Harrie, Harry en Joop) het vliegtuig ingezeuld en kunnen we starten. We vliegen terug over Cyprus,Griekenland,Oostenrijk en Duitsland en komen om 21.00u op Schiphol aan. Na de nodige wachttijd voor de koffers verlaten we de hal en staat de bus klaar die ons veilig naar Doetinchem wil brengen. Hier nemen we afscheid van elkaar en zeggen toe 22 november op de terugkomdag te komen. Mensen bedankt.!! Wat hebben we genoten, het was weer een geweldige reis.
Veel dank komt toe aan Wim en Joke die de nodige voorbereidingen en de zorg over ons op zich
hebben genomen. Wat zal Wim vanavond lekker slapen zonder die zorgen.
Laten we hopen dat Joke snel weer hersteld is.
Harry

Ik zal binnenkort wat foto's van deze reis er op zetten.

voor foto's van Rusland, Andalusië en Cyprus klikt u op http://harry-huntink.medion-fotoalbum.nl

voor foto's van Turkije, Griekenland en Egypte klikt u op http://harry-huntink1.medion-fotoalbum.nl

• 01 Oktober 2008 - 19:01

Jan Huntink:

Na alle verslagen van mijn broer te hebben gelezen heb ik respekt voor hetgene wat ieder van jullie hebben ondernomen "Poeh" wat een vermoeiende reis, wat ik eigenlijk geen vakantie meer noem maar een slopemde reis waar je een vakantie op aan moet sluiten om uit te rusten. knap van een ieder en wens een ieder na deze onderneming een ontspannen en uitgeruste vakantie. Groetjes uit Terborg Jan en Siska.
    Wij houden het lekker op zuid Frankrijk waar het heerlijk vertoeven is,

• 02 Oktober 2008 - 09:27

Vic Zemann:

Alleen al het verslag is prachtig;wat moet de reis dan wel niet aan indrukken achtergelaten hebben!!!!Harry (e.a.) bedankt (moet ik eigenlijk zingen!).
    Ben zeer benieuwd naar de foto's te zijner tijd.
    Wat een genomen moeite.
    Ga de volgende reis weer mee!!!!!!!!!!

• 02 Oktober 2008 - 09:37

Marijke Bongers:

Harry geweldig zoals jullie, want Heleen heeft ook haar steentje bijgedragen, dat hebben gefikst terwijl jullie toch net als wij allemaal 's avonds om zo te zeggen, de piepe lueg hebben gehad. Bedankt voor de mooie site zodat degene die dat wilden mee konden genieten van onze mooie reis, groetjes en tot de terugkomdag.

• 04 Oktober 2008 - 09:54

Marijke En Albert Ja:

Heleen en Harry
    Eerst nu hebben we de site helemaal doorgelezen, Fantastisch dat ook onze 4 kinderen met hun aanhang de hele reis hebben kunnen volgen, ze zijn erg blij met jullie berichten en wij niet minder,het gaat steeds meer leven.

• 05 Oktober 2008 - 13:11

Gerard Tangelder:

Een korte reactie op alle berichten.We zijn nog volop bezig met de achterliggende reis naar Israël en Jordanië. We hebben al de nodige mensen deelgenoot gemaakt van onze reiservaringen.
    Heleen en Harry, bedankt voor al het verslagwerk, alsmede ook nog de reisleiding bedankt voor alle gedane moeite.
    Groeten, Gerard en Hanny Tangelder.

• 30 Oktober 2008 - 15:16

Herman En Elly:

Leuk gedaan hoor Harry!!!