VANDAAG IS HET DAN ZOVER - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu VANDAAG IS HET DAN ZOVER - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu

VANDAAG IS HET DAN ZOVER

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg Harry

04 September 2009 | Nederland, Doetinchem

Terwijl het hele gezelschap op tijd aanwezig is laat de bus even op zich wachten vanwege wegomlegging i.v.m. het stadsfeest, Slechts 10 min. later dan gepland vertrekken we naar Dusseldorf. We kunnen snel inchecken en hebben dan nog alle tijd om winkelen of iets te gaan drinken. We vertrekken om 11.50u en komen na een kalme vlucht om 14.30 aan in Malta.Het begint al goed...ruim 30 graden. Met mini-busjes worden we naar het hotel gebracht en welkom geheten met een heerlijk drankje. Kamers indelen, koffers naar de kamer(dit keer moeten we zelf als kruier optreden) lekker opfrissen en hebben dan nog tijd om even naar de boulevard te lopen om dan om 18.00u aan het diner te zitten. na de instrukties voor morgen (natuurlijk weer vroeg op) kunnen we de avond verder vrij besteden .Het het vroege vertrek en de warmte zorgen er voor dat we toch nog redelijk op tijd naar bed gaan.Morgen weer een drukke dag.

Groetjes Harry en Heleen

• 06 September 2009 - 15:02

Ans Te Pas.:

Dag Harry en Heleen.
    Een beetje de omgedraaide wereld.
    Ik vind het jammer dat ik niet mee kan.
    In gedachten volg ik jullie.
    Een hele fijne reis gewenst en kom gezond weer terug
    De groeten aan allemaal
    Ans