Naar Düsseldorf - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu Naar Düsseldorf - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg Harry

15 September 2009 | Nederland, Doetinchem

Naar Düsseldorf

Nadat zo later blijkt niet iedereen om 04.30u is gewekt zijn we toch allemaal op tijd voor de busjes na het nuttigen van de nodige sandwiches met koffie of thee. De hostess zwaait ons uit en we gaan weer in rap tempo door de smalle staatjes richting vliegveld. Het vertrouwde ritueel, inchecken, koffers op de band, dan het lange wachten, door de douane en alles weer door de scan. In de haast vergeet je wel eens een kledingstuk. Truus wordt tot “mevrouw van de gevonden voorwerpen” benoemd en zorgt dat alles weer bij de rechtmatige eigenaar(s) terecht komt. Om 08.00u stijgen we op en krijgen aan boord nog een Engels ontbijt met ei, witte bonen en een worstje. We kletsen en wandelen wat door het vliegtuig en voor je het weet landen we weer.
Koffers van de band en naar buiten waar Gerard al op ons wacht…. om ons naar Didam te brengen. Na een speach van Edy met een bedankje aan Wim Joke en Vic, gevolgd door een stoffelijke blijk van waardering, en een drankje vooraf zetten we ons aan een uitgebreide Hollandse lunch met een heerlijke soep vooraf gevolgd door een uitgebreid assortiment brood, broodjes en lekker beleg. Na al die pasta’s een welkome afwisseling. Annemarie verrast ons nog met een gezongen verhaal over een hautaine kat en bij het weggaan worden Harry en Heleen nog bedankt voor hun werk voor de achterblijvers. We vinden het ontzettend fijn dat familie en bekenden ons kunnen volgen tijdens de reis. Het wordt zo te horen door allen gewaardeerd. Wij hebben het “GRAAG GEDAAN “. Het was weer een geweldige reis. Veel gezien, veel genoten en het was een geweldige afsluiting door allemaal nog even bij elkaar te zijn.. Wim, Joke en Vic nogmaals hartelijk bedankt voor alle inspanningen voor en tijdens de reis. COMPLIMENT We rijden naar Doetinchem waar door de regen slechts een kleine delegatie ons opwacht. We nemen hierdoor vluchtig afscheid en gaan allen weer ons weegs met de woorden: “bedankt voor alles en tot de terugkomdag “
Het is weer voorbij……tot……?

Groeten Harry en Heleen

Ik zal binnenkort het reisverslag in een Micro-soft Word dokument op de site zetten. dan is het voor degene die het wil makkelijker uit te printen.

:SMS update:: 19 augustus 2011 :
Onze reis gaat voorspoedig.We hebben prima weer en veel mooie dingen gezien.Nog geen acceptabel internet gevonden Morgen in het volgende hotel proberen. Harry

• 15 September 2009 - 15:25

Ans Te Pas.:

Dag Harry en Heleen.
    Met veel interesse heb ik jullie gevolgd.
    Hartelijk bedankt.
    Mijn zieke broer is inmiddels overleden.
    Goed dat ik heb geannuleerd.
    Ik vond het toch mooi om via jullie de reis te volgen.
    Hartelijke groet
    Ans

• 18 September 2009 - 08:09

Fien Visser -hell.:

hallo harry en heleen
    nogmaals bedank voor de laatste twee reisverslagen en de prachtige foto,s ik heb er van genoten en nu nog steeds.
    groetjes fien visser-hell.