Onze reis komt er aan - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu Onze reis komt er aan - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu

Onze reis komt er aan

Door: Harry Huntink

Blijf op de hoogte en volg Harry

17 Augustus 2009 | Nederland, Doetinchem

Beste (mede)reisgenoten

Binnenkort gaan we dan weer met de I.K. reisgroep Doetinchem onder leiding van dhr. Wim Bos, bijgestaan door zijn Joke, en geestelijke verzorging van Vic Zemann op vakantie.
Dit keer zal de reis ons brengen naar Malta en Sicilië met een zijsprong naar het eiland Gozo.
Gezien de ervaringen van vorige keren zullen we ons denk ik nu ook weer kunnen verheugen op een indrukwekkende reis die we ons nog lang zullen herinneren.
Zaterdag 22 Aug. zullen we tijdens de kennismakingsbijeenkomst wel de reisbescheiden en definitieve reisplanning ontvangen.
Zoals al meerdere jaren willen Heleen en ik weer proberen een weblog bij te houden voor het thuisfront om hen op afstand te laten meegenieten van onze geweldige ervaringen.
Gezien dat Malta en Sicilië meer westers geörienteerd zijn (daar wordt het aantal internetcafe’s steeds minder) zullen we toch ons best doen.

Tot 4 September…..!!!!!!

………………….WE HEBBEN D’R WEER ZIN IN ………………….