De laatste informatie - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu De laatste informatie - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Harry Huntink - WaarBenJij.nu

De laatste informatie

Door: Harry Huntink

Blijf op de hoogte en volg Harry

12 September 2008 | Nederland, Doetinchem

Na afgelopen zaterdag de laatste bijeenkomst gehad te hebben waarbij de laatste instructies en de map met reisroute, en aan enkelen ook al de tickets, werden overhandigd kunnen we ons nu gaan concentreren op het vertrek.
Donderdagmorgen al voor dag en dauw aanwezig zijn(06.15u) en uiterlijk half zeven wegrijden naar Schiphol om daar 3 uur voor vertrek aanwezig te zijn voor inchecken en een laatste inspectie en persoonlijk gesprek over onze bedoelingen van de reis.
Hopelijk zijn we allemaal op tijd en onze koffers en handbagage naar behoren ingepakt, dan kunnen we afreizen naar onze bestemming en beginnen aan een, naar ik gelezen heb, prachtige vakantiereis.
groeten Harry

• 16 September 2008 - 08:06

Henri -Thea Weijers:

Hallo Harry en Heleen,
    Prettige vakantie en wij zullen jullie volgen via internet. Groetjes Henri en Thea.